Aktuality
Projekt vzdelávania a osobnostného rozvoja pre personál CAFE pod Vežou v meste Trenčín |
Vzdelávacia aktivita - Rozvoj personálnych zručností “MODUL:Efektívna komunikácia a prezentačné zručnosti". Cieľ workshopu - porozumieť procesu komunikácie, pochopiť a skvalitniť interpersonálne a klientské vzťahy , zvládať a riešiť konflikty, zlepšiť svoje prezentačné zručnosti a tým zvýšiť konkurencieschopnosť prevádzky. Obsahový rámec: dozvedieť sa a naučiť sa ako funguje dobrá efektívna komunikácia a zároveň si zlepšiť svoje komunikačné zručnosti, vedieť sa vyvarovať chýb pri prenose informácií, spoznať najčastejšie chyby v pracovnej komunikácií pri zavádzaní tímovej práce, mať základné poznatky o priebehu a bariérach v komunikačnom procese, získať základy v prezentačných zručnostiach a ako vhodne zvoliť správny komunikačný postup pri riešení pracovných problémov a konfliktov. Nové spôsoby komunikácie v konkrétnych pracovných situáciách, zásady efektívnej komunikácie, komunikačné stratégie a ich využitie v praxi a v procese zmeny,komunikácie a kooperácia (vzťahy nadriadený a podriadený), komunikačné stereotypy a bariéry v komunikácii v praxi. 7 elementov úspešnej interpersonálnej komunikácie – medziľudské interakcie,asertivita a sebapresadenie sa, sebariadenie, pochvala a kritika, argumentácia, spätná väzba- feedback – „SENDWICH“ Časť tréningu je venovaný špecifikám konfliktného správania a zvládania konfliktných ľudí a správnemu použitiu štýlu zvládnutia konfliktných pracovných situácii. Záujmy a pozície strán v konflikte ,štýly riešenia konfliktov ,príčiny vzniku konfliktov na pracoviskách ako ich predchádzať , príklady efektívnej riešenia konfliktných situácií, techniky a stratégie pri zvládaní konfliktu , techniky na dosiahnutie konsenzu Linky : Prílohy : |
KURZY, SEMINÁRE WORKSHOPY A TRÉNINGY
firmy a podnikatelia
- Podvojné účtovníctvo
- Mzdy a personalistika
- Zákonník práce a právne minimum
- Personalistika 1
- Personalistika 2
- Personalistika 3
- Časový manažment
- MS Windows pre pokročilých
- MS Word pre pokročilých
- MS Excel pre pokročilých
- MS Powerpoint pre pokročilých
- MS Internet a elektronická pošta pre pokročilých
- Efektívne využitie Tabletu
manažéri
- Time management - Manažment času
- Prezentačné zručnosti
- Psychológia na pracovisku
- Tím a budovanie tímu
- Stress management - Manažment stresu
- Neurolingvistické programovanie
- Projektový manažment
- PR vzťahy s verejnosťou
- Vzťahy a rozvoj zamestnancov
- Motivácia a systémy odmeňovania
- Tímová práca a stretnutia
- Efektívna porada
- Asertivita
- Riadenie a vedenie ľudí
- Efektívna komunikácia
- Personálny audit
- Hodnotiace rozhovory
- Syndróm „Burn-out“
- BSC- Balanced ScoreCard
- Riešenie konfliktov
- NLP- Neurolingvistické programovanie
- Efektívna komunikácia a úspešný prejav
- Rétorika
- Interpersonálna komunikácia
- Vzťahy na pracovisku
- Aktivity manažment a kontroling
- Psychologia osobnosti
- Psychické procesy
- Efektívna komunikácia
- Riešenie konfliktov
- Zvládanie stresu I.,II.
- Psychologia na pracovisku
- Sociálna interakcia a adaptácia
- Úspešný prejav I.,II.
- Media training
- Outdoor teambuilding
- Teamspirit
- E:motional Games
- Coaching
nezamestnaní
- Jednoduché účtovníctvo
- Poradenstvo v súvislosti s prípravou na samozamestnanie-podnikanie
- Socialno-psychologický vycvik
- Komunikácia a prijímaci pohovor u zamestnávateľa
- Právne minimum
- Finančný a investičný poradca
- Poradenský kurz pre nezamestnaných starších ako 40 rokov veku a viac
- Poradenský kurz pre skupinu nezamestnaných so základným vzdelaním
- Poradenský kurz pre skupinu nezamestnaných absolventov škôl
- Kvetinové a aranžerske práce
- Murár
- Zvárač
- Klampiar
- Zámočník
- Základy obsluhy osobných počítačov
- Základy práce s MS Access
- Základy práce s Microsoft PowerPoint
- ECDL testovanie
- Masérsky kurz a vodoliečba
- Kurz Opatrovania
- Zákonník práce a Právne minimum
- Tréner fitnes I. a II. kvalifikačného stupňa