Profesionálne telefonovanie

Popis kurzu

Profesionálne telefonovanie sa týka každého z nás. Či už pracujeme ako operátor telemarketingového centra, asistentka, obchodník či manažér – každodenne prichádzame do telefonického kontaktu s našimi zákazníkmi.
To, akým spôsobom telefonicky komunikujeme, priamo ovplyvňuje úspešnosť a zisky našej spoločnosti. Pokiaľ budeme zákazníkovi poskytovať profesionálne služby, naučíme sa ako hovoriť s rozčúleným zákazníkom, klásť cielene zamerané otázky, či zdokonalíme našu rétoriku v telefóne, budeme úspešnejší.
Kurz je zameraný na profesionálne zvládnutie situácií pri komunikovaní prostredníctvom telefónu.
Po absolvovaní tréningu budete schopní zhodnotiť ciele a prínosy Vašej telefonickej ale aj e-mailovej komunikácie.
Získate sebaistotu pri telefonovaní a širokú paletu fráz a nástrojov na aktívne riadenie rozhovoru. Naučíte sa prispôsobiť svoj štýl komunikácie Vášmu partnerovi a zabezpečíte si úspech pri každodennej a obchodnej komunikácií.


Akreditácia : Kurz je certifikovaný
Počet hodín : 18

Kurz je vhodný aj pre : firmy a podnikatelia, manažéri, verejnosť.

OBJEDNAŤ KURZ