Coworking
zdieľanie spoločných kancelárií s možnosťou spolupráce s inými profesionálmi
Pri rozbiehaní vlastného biznisu je nevyhnutné rozhodnúť sa, kde začať podnikať. Nielen dobrý podnikateľský plán, ale aj prostredie,v ktorom prácu vykonávame, môže ovplyvňovať naše výsledky. Začínajúci podnikatelia si vyberú väčšinou domáce prostredie ako miesto na výkon kancelárskych prác spojených s podnikaním, či už z hľadiska šetrenia finančných nákladov alebo z hľadiska pohodlia domova, ktoré im umožňuje tzv.„domáca kancelária“. Navyše pri domácom podnikaní počítajú s tým, že účinnejšie využijú čas, ktorý by stratili napríklad cestovaním v rannej dopravnej špičke. Rovnako predpokladajú, že ušetria viac financií spojených s výdavkami pri každodennej dochádzke za prácou.Z viacerých štatistík a prieskumov však jednoznačne vyplýva, že dlhodobá práca v domácom prostredí vedie k strate sociálneho kontaktu, tak potrebného pri podnikaní, čo následne negatívne vplýva na psychiku človeka a výsledky jeho práce. Je overené, že prijateľným kompromisom z viacerých hľadísk je pre začínajúceho podnikateľa tzv. coworking. Podstatou coworkingu je zdieľanie spoločných kancelárií s možnosťou spolupráce s inými profesionálmi, čo už samo o sebe je ideálne prostredie pre efektívne a úspešné podnikanie. Ak má byť totiž začínajúci podnikateľ úspešný vo vlnách nekompromisného podnikateľského prostredia a konkurencie, nezaobíde sa bez informácii, skúseností a rád iných profesionálov, podnikateľov. Coworking je vhodný napríklad pre individuálnych podnikateľov, menšie podniky, umelcov, grafikov, redaktorov, IT pracovníkov, realitných agentov, advokátov, právnikov, konzultantov, prekladateľov a pod.
Je to jednoduché!
Typicky to funguje nasledovne:- Prídete do centra a vyberiete si jedno z voľných pracovných miest.
- Rozložíte si na ňom svoj počítač a ostatné veci a pracujete.
- Popri tom môžete využívať vybavenú kuchynku, a meeting room.
KURZY, SEMINÁRE WORKSHOPY A TRÉNINGY
firmy a podnikatelia
- Podvojné účtovníctvo
- Mzdy a personalistika
- Zákonník práce a právne minimum
- Personalistika 1
- Personalistika 2
- Personalistika 3
- Časový manažment
- MS Windows pre pokročilých
- MS Word pre pokročilých
- MS Excel pre pokročilých
- MS Powerpoint pre pokročilých
- MS Internet a elektronická pošta pre pokročilých
- Efektívne využitie Tabletu
manažéri
- Time management - Manažment času
- Prezentačné zručnosti
- Psychológia na pracovisku
- Tím a budovanie tímu
- Stress management - Manažment stresu
- Neurolingvistické programovanie
- Projektový manažment
- PR vzťahy s verejnosťou
- Vzťahy a rozvoj zamestnancov
- Motivácia a systémy odmeňovania
- Tímová práca a stretnutia
- Efektívna porada
- Asertivita
- Riadenie a vedenie ľudí
- Efektívna komunikácia
- Personálny audit
- Hodnotiace rozhovory
- Syndróm „Burn-out“
- BSC- Balanced ScoreCard
- Riešenie konfliktov
- NLP- Neurolingvistické programovanie
- Efektívna komunikácia a úspešný prejav
- Rétorika
- Interpersonálna komunikácia
- Vzťahy na pracovisku
- Aktivity manažment a kontroling
- Psychologia osobnosti
- Psychické procesy
- Efektívna komunikácia
- Riešenie konfliktov
- Zvládanie stresu I.,II.
- Psychologia na pracovisku
- Sociálna interakcia a adaptácia
- Úspešný prejav I.,II.
- Media training
- Outdoor teambuilding
- Teamspirit
- E:motional Games
- Coaching
nezamestnaní
- Jednoduché účtovníctvo
- Poradenstvo v súvislosti s prípravou na samozamestnanie-podnikanie
- Socialno-psychologický vycvik
- Komunikácia a prijímaci pohovor u zamestnávateľa
- Právne minimum
- Finančný a investičný poradca
- Poradenský kurz pre nezamestnaných starších ako 40 rokov veku a viac
- Poradenský kurz pre skupinu nezamestnaných so základným vzdelaním
- Poradenský kurz pre skupinu nezamestnaných absolventov škôl
- Kvetinové a aranžerske práce
- Murár
- Zvárač
- Klampiar
- Zámočník
- Základy obsluhy osobných počítačov
- Základy práce s MS Access
- Základy práce s Microsoft PowerPoint
- ECDL testovanie
- Masérsky kurz a vodoliečba
- Kurz Opatrovania
- Zákonník práce a Právne minimum
- Tréner fitnes I. a II. kvalifikačného stupňa